vineri, martie 11

Z & C

Z, in parc, lafait pe o banca de vreo 25 de minute, ochelari de soare - semn distinctiv ca pentru el a venit primavara.
C, haina lunga eleganta, mapa, mic hop in pas - semn distinctiv ca-i nervoasa ca cineva se tot hlizeste la ea de juma' de ora.

Z: Si credeam ca eu fac chestii plictisitoare la facultate... Ce o sa zica nepotii tai cand afla ca la studentie, bunica lor masura pomi prin parcuri?
C: Nu masuram pomi Z si nici nu stau acum sa-ti explic exact ce faceam ca e putin mai complicat si probabil o sa iti explodeze capul de la atatea detalii.

(C: Stii ca nimeni nu o sa creada ca aia suntem noi nu?)
(Z: Shh!)

Z: Hai sa mergem ca eu vreau cafea!
C: Da bine... Eu vreau ceva dulce!
Z: Am ajuns inca la nivelul ala in relatia noastra in care nu te superi daca zic raspunsul pe care-l gandesc acum?
C: Am ajuns inca la nivelul ala in relatia noastra in care nu te superi daca te las fara nepotei care sa te intrebe ce faceai la facultate?

Z: Vorbind de asta - Am fost azi la Universitate si am vazut o babuta care vindea iepuri.

C: Cum are asta vreo lega...
Z: Si erau mici si pufosi si draguti si am vrut sa stiu cu cat ii da. A zis 25. Am intrebat daca 25 kilu'. M-a facut nesimtit si a intrebat daca cred ca-s de varsta cu ea.
C: ~.~

Z: De ce Doamne iarta-ma si bate-ma cu un porc sa se supere pe mine? Adica eu i-am oferit ceva nou in viata... In fiecare zi se duce acasa la sotu ei care o intreaba ce a facut si raspunsul banuiesc ca variaza de la "ah bine... am stat in frig si am vandut iepuri" la "n-am prea vandut iepuri azi da' a fost cam frig". Am oferit si eu femeii acolo niste varietate... ce-i rau in asta?
C: Nu te prea pricepi tu la chestii d'astea complexe cu interactionare cu alti oameni dar e ok. Ti-am zis - baby-steps; ai invatat deja sa respiri si sa clipesti in acelasi timp... esti pe drumul cel bun.
Z: Esti o scorpie...
C: Ne-am plimba acum sub cerul asta frumos daca n-as fi?
Z: Stiu ca de fapt ma placi... mult.
C: Ohh nici nu stii. Sunt total indragostita de tine.
Z: De fapt in relatia noastra eu chiar te plac pe mai putin decat ma placi tu.
C: Serios... discutam asta acum?
Z: Dap, pe o scara de la 1 la balena eu te plac cam de cal-mov virgula 3.
C: Esti un tampit...
Z : Ne-am plimba acum sub cerul asta frumos daca n-as fi?

C: Mi-e foame. Am chef de ceva sanatos.
Z: Hai la Mec!
C: Mergem.

Z, imbracat la maneca scurta - semn distinctiv de pneumonie.
C, nimic scris in mapa de seminar - semn distinctiv de activitate intelectuala pe vara.
Amandoi zambesc - semn distinctiv de zile interesante in viitor.

Morala - Viata nu tre' sa aiba sens ca sa fie frumoasa

Un comentariu: