marți, martie 8

The Clash

"Bai, nu se mai poate. E prea dezastru aici."

"Hm?"

"Dezordinea. E prea dezastru. Nu pot sa traiesc asa."

"Okay."

"Okay?!"

"...Pai.. fa curat."

"Cum adica sa fac curat?! Ce-s, menajera ta?"
"Nu - dar - nu fac mai multa dezordine decat tine, insa eu nu am nevoie sa fie ordine."

"Si ce, daca tu n-ai nevoie de ordine inseamna ca nu trebuie sa faci ordine?"

"Exact. Eu nu cer sex cand nu ai chef doar pentru ca am eu o nevoie."

"Dar sa fie ordine e normal!"

"Iubire. Uite... Ce e normal nu putem stabili decat dupa standarde sociale. Esti sigura ce vrei sa aplicam standarde sociale la relatia noastra?"

"..."

"Ca daca da, afla ca femeile din societatea noastra sunt asteptate sa faca curat, sa se ocupe de mancare, sa ofere sex regulat si cadentat si tot felul de tampenii. Chiar cand, in rest, ofera la fel de mult ca barbatul puternic si dur care cara greutati."


"... Nu poti sa ignori ca vin dintr-un mediu in care asta e standardul cu care am fost obisnuita."

"Standard care a existat doar pentru ca mama ta, ca si bunica ta, aveau raspunderea sa faca curatenie."

"...Incerci macar sa mentii dupa ce fac eu cum imi place?"

"Fie."

"Mersi. Bou robotic."

"Te iubesc."

"Hmph. Si eu pe tine. Si pe cat de periculoase ti s-ar parea compromisurile in viata de cuplu pentru ca esti tu terifiat de angajamente, pe atat de singur risti sa ramai in ritmu asta."

"..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu