miercuri, martie 30

Chaos Protocol: Truth - Results

Ce se intampla cand Zar decide ca o sa spuna doar adevarul o zi intreaga? Ce intrebari marsave e intrebat si ce adevaruri crude sunt spuse? Cat de naspa se simte Zar pentru ca trebuie sa marturiseasca cele mai intime aspecte ale vietii sale?

Nu atat de naspa pe cat s-ar crede...

Nu s-au intamplat prea multe lucruri in mult prea asteptata zi de miercuri.
In mare, cat timp am fost inconjurat de 2 sau mai multi oameni - n-a fost nicio problema. - Daca doreau sa ma intrebe ceva legat de persoana lor, trebuia sa fie in privat (nu cumva sa afle altii); daca era ceva legat de fetishurile mele sau cine stie ce, intrebarea nu se punea - ca deh, e ciudat sa intrebi asa ceva, nu se cade.

Si totusi interesant a fost - am intalnit persoane care se temau sa foloseasca interogatii, tipe care erau curioase ce cred eu despre ele, si tipi care vroiau sa stie cu cati baieti m-am sarutat. Fratimiu nu m-a sunat azi - I'm safe.

Si total nelegat de nimic din cele de mai sus:

Cea mai amuzanta parte a zilei a fost cand am auzit urmatoarea fraza in legatura cu un tango dansat ca la carte - cu tipu' care tine trandafirul in dinti si se uita la (sau saruta pe gat, nu mai stiu) partenera lui: "Pai bah, daca era unu' din noi, scuipam trandafiru din gura si dadeam la ea ca la oala cu sarmale"...
 Ah.. I so love people :D









PS. Azi mi-am dat seama ca avem nevoie de un font pe mess cu care sa exprimam sarcasmul si ironia.

5 comentarii:

  1. like like like. This made my day.

    Hez

    RăspundețiȘtergere
  2. Ianku D. Hoodenoara31 martie 2011 la 04:23

    Mmmm. Sarmale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea nu era (as opposed to "sa nu minti") sa spui tot adevarul? AKA sa-l spui si ne-cerut cu privire la orice din proximitatea ta psihica, emotionala sau fizica? Tot post-ul pare despre ce si cat ai fost intrebat sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam greu sa zic tot ce-mi vine in cap - as fi vorbit incontinuu. Ideea experimentului era simpla: Daca cineva ma intreaba eu spun ce e de spus.

    Dar si ce zici tu suna a ceva interesant pentru o alta zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, da, atunci n-avea de ce sa mearga prea tare. Ni se pun putine intrebari in juma' de zi.

    RăspundețiȘtergere