miercuri, martie 2

Belgrad = Bucuresti - 2 Lux - 1 Mizerie + 10 Mancare + 10 Bautura

Weekendul asta am poposit pentru a treia oara in viata mea intr-un loc magic! Belgrad! Dupa cum probabil ati observat simtindu-ne lipsa in zilele trecute nici n-am mai apucat sa postam de nebunie ce a fost. Dap asa este: Dave si Zar au fost si ei cu mine.
Se pot spune foarte multe despre orasul asta, si bune si rele. Sigur nu se poate spune ca este un loc plicticos!

Cuvintele cheie sunt : pleskavitza, slibovitza , rakia si zabavite se!

De ce am fost in Belgrad? Mai putin important.
Ce s-a intamplat in Belgrad? De unde sa incep...

Pleskovitza: Noi avem impresia ca la noi se mananca mult (si bine). Asa este. Prin comparatie cu diverse locuri de prin lume, romanii stau bine la capitolul mancare buna si multa. Pe de alta parte, nu suntem pe primul loc! 

Cine ar fi crezut ca un platou cu halci de carne (pui, porc, un fel de chitele gigantice), cateva paini rotunde si plate (in care sa bagi carnea), niste salata de varza si niste cartofi copti (cu care sa asezonezi carnea bagata in paine) aruncati nu foarte tacticos pe o masa pot sa constituie o combinatie mai buna decat KFC, Mec, Shaorma, Cordon Bleu si orice alta mancare pe care ti-o poti imagina. 

Slibovita, rakia: Bautura cat cuprinde. Slibovita este tzuica. Rakia este rachiu de orice fel de fructa posibila. Din punctul de vedere al sarbilor acestea merg cu orice mancare, cu orice ocazie. Ne-am adaptat si noi obiceiului local.

Zabavite se (Have fun!): Am fost la un all night open-bar party unde a cantat cea mai tare trupa de cover-uri rock pe care am auzito pana acum. Au cantat ore in sir si am dat din cap ca in liceu. Great show! 

Cum suna ideea de club in tramvai? Dar nu un club in forma de tramvai, sau cu tematica de tramvai sau un tramvai dezafectact care a fost facut club. Care a fost faza? Ne-am dus frumos in statia de tramvai, a venit tramvaiul echipat cu sistem audio, bautura si ne-a plimbat in clubbing mode prin tot orashul. Am avut parte de private party in tramvai (thats the way the Odd1 rolls:D)

Asta a fost partea buna. Sunt sigur ca Dave va va delecta cu partea proasta. Stay tuned!





9 comentarii:

  1. am pierdut 4:15 minute citind articolu' ăsta, care de fapt nu spune nimic... Da' e mișto faza cu tramvaiul.

    RăspundețiȘtergere
  2. 3:14 minute vroiam de fapt să spun...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rorschach: Daca tu ai ramas dupa ce ai citit acest mic jurnal de calatorie cu fraza: "Fuck the Coca, Fuck the Pizza, All We need is Shlivovitza", in minte, eu sunt multumit de mesaj:)

    RăspundețiȘtergere
  4. o stiam. :) http://www.youtube.com/watch?v=43UAHRVdshc mai bine zi de ăstea

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo da! Asta am uitat sa spun. Mai ales vara este o placere sa te plimbi agale pe strazile Belgradului:D

    RăspundețiȘtergere
  6. iți saltă inima-n piept în ritm de pași de gagicuță...

    RăspundețiȘtergere
  7. tipii in schimb sunt mai putin aratosi..:( dar celelalte plusuri ale belgradului compenseaza :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Oamenii astia fac o gramada de sport. Si baga proteine-n ei de zici ca vine era glaciara. Si se vede. Sunt remarcabil de MARI.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca v-ati distrat in Belgrad !.Pentru mine acest oras ca si Serbia reprezinta o mare dezamagire.Am intalnit oameni agitati,neprietenosi, chiar obraznici, hoteluri mizerabile cu niste preturi exorbitante (100 euro pe noapte).Orasul pe care doream sa-l vad din copilarie mi se pare mai aglomerat decat Bucurestiul,stau prost la indicatoare, placute de strazi (cu toate ca stiu sa citesc slovele chirilice), cladiri nerenovate .Nu mai vorbesc de masina mea care era sa fie vandalizata de un drogat care a facut un scandal imens cred vreo 2 ore fara ca nimeni sa intervina,asta in fata pensiunii din cartierul Vozdovac unde am avut ghinionul sa innoptez.Am tinut cu sarbii dar realitatea acolo este alta.Noroc cu Slovenia si Croatia unde CHIAR am intalnit oameni prietenosi gata sa te ajute si chiar sa-ti zambeasca,apartamente la jumatate de pret fata de Belgrad, curatenie, civilizatie etc.Este opinia mea personala in urma a trei ani de calatorii in spatiul ex-iugoslav.P.S. Nu mai vorbesc de comportamentul unui angajat de la o benzinarie de la granita cu Romania care m-a pus sa-i arat banii inainte de a aproviziona masina cu benzina (nu aveam un Trabant sau Lastun ca sa par falit).Noi facem atata caz de prietenia cu sarbii - dar ei ne trateaza cu dispret (cel putin asa m-am simtit).

    RăspundețiȘtergere