luni, martie 14

Kill the Cat!

Simplu titlul. Si clar. Si la obiect.

Felina demonica fara suflet trebuie pedepsita - mult. Si daca stau putin sa ma gandesc cred ca nu o s-o omor - e o soarta mult prea usoara pentru dracovenia asta cu gheare.

Eram eu fericit ca in sfarsit dupa un weekend petrecut la un eseu despre cine stie ce organism lugubru al UE (nu-mi place uniunea europeana just for the record) totu' era bine si frumos pentru ca terminasem munca. Creieru-mi era complet transpirat, si mana ma durea nitel. Da, mana, pentru ca profa noastra si-a exprimat doleanta ca noi sa ii predam eseul scris de mana. Calculator? Imprimanta? Ce-s vrajitoriile astea - de mana, sa invatati si voi cum e sa munciti!

Oricum...
Dupa toate astea am decis sa fac o pauza - un joc pe calculator, pringles, suc de grapefruit, after eights si cereale - sunt un om simplu cu nevoi simple.

Bun. Stau eu la calculator, castile in urechi sa nu deranjez pe nimeni, rontzaind fulgi de porumb cand imi dau seama ca pisica a inebunit din nou. Puradelul satanei alearga prin camera cu viteza uluitoare pentru greutatea sa - meh, ma gandesc eu, schizofrenia o fi normala la pisici. Observ apoi ca taraste dupa ea un sir de bucatele mici mici de hartie. Opresc jocul, ma uit mai atent, si imi ia un minut intreg sa inteleg ca la un moment dat mitiriciile alea erau tema la care eu am asudat.

Asa ca - cum eu o sa petrec aceasta noapte rescriind eseul, vreau sa stiu ce trebuie facut. M-am documentat si am aflat ca oparirea in ulei si legarea membrelor de 4 cai turbati care sunt apoi lasati sa fuga inspre cele 4 zari sunt optiuni foarte bune dar mai vreau alternative...

10 comentarii:

  1. Incearca smulgerea ghearelor cu un patent ruginit sau O O eyyyyy taierea cozii cu un polizor stricat care abia taie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Om sadic ce esti! Matza aia n-are discrenamant... Iart-o! Auzi... Oparire in ulei... Legarea mebrelor de 4 cai... N-ai pic de responsabilitate... Tu ar trebui sa aperi viata acelei creaturi, nu sa ii planuiesti moartea... Cand ai luat-o in casa ai semnat un contract moral cum ca o sa ai grija de ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si app... Esti sigur ca tortura este o solutie viabila? Pedeapsa are ca scop reabilitarea... Pisica nu o sa stie pentru ce o torturezi, si deci, it might do it again...

    RăspundețiȘtergere
  5. cea mai simpla tortura pt pisici: taie'i mustatile. she's as good as dead after that. desigur, nu incurajez un astfel de comportament. ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Ianku D. Hoodenoara14 martie 2011 la 14:01

    Bah, se pare ca these days nu poti decat s-o dai in judecata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandra: imi place - simplu, elegant, eficient, sadic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pune-o sa dea examenul la ISDR in locul tau xD

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andrei- Bah, tortura animalelor ca tortura animalelor, dar exista limite

    RăspundețiȘtergere