miercuri, martie 16

Confesiune

Am o confesiune de facut.

Sufar de o conditie care imi afecteaza foarte puternic sexualitatea.

Aceasta afectiune...

... ma impiedica sa pot sa fiu satisfacut sexual de aproximativ 50% din populatia planetei.

Prietenii mei care studiaza medicina mi-au spus ca aceasta maladie grava ce-mi defineste stilul de viata dincolo de dorintele mele se numeste heterosexualitate.

Mi s-a dat sa inteleg ca exista o varianta mai blanda a acestei conditii numita homosexualitate: felia din populatie care te poate satisface e similar de mare, insa este un grup la care e mult mai usor sa ai acces: E okay sa ai un sleep-over cu alt(a) [sexul tau aici], insa sa petreci noaptea cu un [non-sexul tau aici] e imposibil pana adanc in adolescenta, si inca vazut ca fiind ciudat dup-aia si incarcat cu barfe. In plus, e mai usor sa satisfaci partenerul scontat, cum ii cunosti mai bine nevoile fiind din aceeasi categorie cu el/ea.

Ceea ce mi se pare varianta de departe cea mai benefica - bisexualitate, se pare ca se numeste, permite de departe cea mai mare varietate de optiuni. Ferice cei ce-au fost binecuvantati de bunul Dzeu cu aceasta varianta personala.

Dar of. 

Barbatii nu ma excita deloc. :( :(

2 comentarii: