marți, februarie 8

Ultimele melodii ale lui Puya

Vreau sa imi revars o emotie care ma macina de ceva vreme. Yes this will be highly controversial!

Ultimele melodii made by Puya cu alti diversi au un anumit sound catchy (pe stil occidental de altfel) dar cu un element distinctiv romanesc si in sound si in versuri.




In mare masura tot ce apare prin melodii prezinta Romania ca un loc naspa si vrea sa arate ce dubioasa e societatea romaneasca.

Totusi, totusi, pe mine reusesc sa ma lase aceste melodii cu un sentiment placut de multumire si entuziastm ca traiesc in Romania. Foarte tare! Dar de ce? De ce niste melodii care vor sa atraga atentia ca e rau in Romania au acest counter-effect pentru mine? 



Poate ca am eu o natura bolnava si ma bucura defapt, in profunzimea sufletului, ca traiesc intr-o societate pestrita, care de altfel nu are cum sa fie prea boring. Poate ca asta este. Romania este o mini-lume cu multe probleme, cu multi oameni necivilizati si nasoi dar totusi o mini-lume in care posibilitatile sunt deschise and the good fight is on. Think about it: cred ca ma bucura faptul ca in Romania am ce spune, am ce sa fac, am despre cine si ce sa comentez. La noi e viata, cu alte cuvinte.

PS. A nu se intelege vreun apropo ca in Romania e distractiv si in alte tari nu. Just maybe a nice way to see the stuff we usually take for granted as bad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu