marți, februarie 1

Dup'amiaza

Nu prea imi place dup'amiaza. Dupa cum probabil ati intuit, nu am un job per se care sa-mi ocupe toata ziua, sau oricum orice activitati job-istice as avea sunt de asa natura ca imi fac singur programul.

Dupamiaza e adesea timp pierdut.


N-ai chef sa lucrezi pentru ca esti destul de obosit dupa dimineata si pranz si pe langa asta probabil tocmai ai mancat si deci corpul tau isi consuma energie pe procesat alimente.



N-ai cine stie ce chef sa te distrezi din aceleasi motive si, chiar daca ai, majoritatea oamenilor fie sunt la job fie, fiind dup'amiaza, le este sila. Nu e cazul de distractie - pentru distractie ai seara sau zilele dedicate specific distractiei.

Sigur, ai putea sa dormi dup'amiaza... Totusi e destul de deprimant sa dormi pentru ca nu ti-e tocmai somn si simti nevoia sa faci ceva. S-ar putea sa incerci sa lucrezi sa faci ceva distractiv dar dup'amiaza probabil vei da rasol and you will end up pierzand vrema uitandu-te la TV sau browsing random shit on the internet.

Eu de exemplu m-am apucat sa scriu un post. Asta o sa-mi ocupe cateva minute din dup'amiaza de azi, urmeaza restul. Daca are cineva idei, help me out...

PS. Daca esti combinat si suntenti amandoi acasa ati putea face sex...:)

2 comentarii:

  1. Ianku D. Hoodenoara16 februarie 2011 la 17:09

    "Pentru distractie ai seara sau zilele dedicate specific distractiei." Vezi ca vine o zi cu o dup'amiaza d-asta chioara? Fa zi de distractie!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ianku: suna bine. o sa incerc sa implementez ideea:D mai nasol cand ai de lucru pana pe la 3-4 si dupa aia liber. atunci esti in a black hole:)

    RăspundețiȘtergere