duminică, februarie 6

No internet

Joi nu a mers netul. Imi sun service provider-ul, ii explic cum sta treaba, imi spune ca se rezolva in cateva ore. Ok, no problem, asteptam. Trece o zi - vineri, nu am net. Ii sun din nou, re-explic problema, imi zic ca vor trimite pe cineva in acea zi sa rezolve. Nu vine nimeni.

Ma trezesc sambata dimineatza - in continuare, fara net. Sambata dimineata ai nevoie foarte mare de net, ca doar n-o sa te apuci sa faci ordine in apartament. Asa ca ii sun din nou, si explic din nou problema. Mi se spune ca va veni o echipa luni:

"Pai, nu e bine. E prea mult 5 zile fara internet. Trimiteti pe cineva azi." - incepusem deja scriptul deja clasic de smart-angry customer.


"Nu putem pentru ca echipele tehnice nu lucreaza in weekend. Si sunt 5 zile fiindca ati prins un weekend la mijloc, dar o sa vina cineva luni sa rezolve, pentru ca am urgentat cazul." - noroc ca am sunat, altfel nu li s-ar fi parut ca e vreun fel de urgenta. Ca doar noi oamenii am trait atatia ani fara net, sigur nu ne omoara un weekend.

"Ok, am inteles. Va rog marcati-ma in baza de date ca un client nesatisfacut de respectul cu care a fost tratat, care va face reclamatie la OPC si care se gandeste serios sa isi schimbe service provider-ul, intrucat e a doua oara cand se intampla in ultima luna."

"Pai, e dreptul dumneavoastra sa faceti reclamatie la OPC. Si conditiile contractuale au fost indeplinite, pentru ca este stipulat ca suntem obligati sa rezolvam orice problema tehnica in maxim 48 de ore lucratoare, care inseamna 6 zile lucratoare." - foarte smechera clauza asta! Scrii 48 de ore lucratoare, in loc de 2 zile lucratoare, ca sa dai impresia ca sunt 2 zile, dar sa poti sa le interpretezi ca 6, daca ai nevoie. Genial! Ce bine ca nu au program de lucru de 2 ore pe zi, ca ar fi trebuit sa astept 24 de zile lucratoare!

"Ok, multumesc. O zi buna!"

Asta a fost momentul in care mi-am zis ca ei au castigat, si ca de data asta scriptul de smart-angry customer nu a functionat. Asa ca m-am apucat cuminte sa fac ordine in apartament...

Mare a fost surpriza mea cand peste 2 ore o echipa tehnica suna la interfon, mentionand ca au venit sa repare defectiunea tehnica :)

P.S.: iLink ;)

Un comentariu: