vineri, februarie 4

O zi superba...

Trezit de dimineata la 9 jumate.


Somn - ma culcasem pe la 5.
Foame - nu aveam ce sa mananc.
Frig - a trebuit sa merg prin vant ca sa ajung inapoi acasa.
Asteptare - am ajuns in statie fix cum pleca metroul.
Sperietura -un grup de caini a hotarat ca la statura mea
impozanta de 1.60 sunt clar un pericol pentru toti 6.
Durere - gheata pe jos + panta + neatentie.
Enervare - apa fierbe iar mie mi se reveleaza ca nu mai am
pliculete de ceai.

Anxietate - metroul intarzie iar eu trebuie sa ajung la un curs.

Plictiseala - 2 ore de discurs nestructurat, fara un scop bine propus, despre toate si nimic.
Frustrare - ascultat oameni carora le place sa se auda vorbind.
Dispret - ascultat oameni inchisi la minte.
Dezamagire - inchis la magazinul pe care il cautam de 2 saptamani.

Sete - dar nu mai am bani de o apa (ca de.. la gara e 4 lei).
Furie - trenul intarzie.
Dezgust - miasma puternica izvorand din tipul de langa mine.

Iritare - fratimiu intarzie la gara
Deznadejde - inchis la pizzeria preferata


H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8 H8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu