duminică, ianuarie 23

Cum apare un crater in asfalt...

Era dimneata. Ma trezisem dar trebuia sa ma dezmeticesc un pic asa ca mai leneveam un pic in pat. BOOM! Aud o bubuitura super puternica de parca explodase ceva. Ma ridic din pat confuz si ies pe balcon.

Ce vad?



Un dita'i craterul in strada de langa blocul meu in jurul caruia, binenteles, s-au strans o multime de cetatzeni preocupati. Toti pareau foarte confuzi. Si eu eram. Incepusem sa ma gandesc la tot felul de ipoteze interesante: poate un meteorit, poate un atentat terorist, poate era o bomba de prin World War 2 ingropata pe sub strada, who knows? In orice caz eram teribil de entuziastmat de eveniment asa ca m-am dus sa ma alatur turmei de cetatzeni preocupati (desigur am folosit scuza ca ma duc sa-mi iau un pachet de tzigari de la magazinul de langa, ca nah ).

Ce vad si aflu cand ajung langa groapa?

In primul rand un mic rauletz subteran, si foarte foarte mult spatiu gol sub un start subtzirel de asfalt. Dubios nu? N-ai zice ca strazile sunt suspendate peste niste grote spatioase...

Dar aflu ca aceea grota fusese creata de o tzeava sparta de apa si tocmai din acest motiv Apa Nova lucra la vreo 100 de metrii de locatie, iar craterul meu de meteorit fusese creat de catre o autospeciala gigantica adusa tocmai de sus-mentionatul provider de apa, care calcase cu tonele ei de greutate peste stratul de asfalt care d'abia mai rezista.

Foarte tare. Au creat o grota sub strada. Au venit in final sa repare si au spart drumul. Bucuresti 2011.

Un comentariu:

  1. ...Not to get ahead of myself dar... daca acolo in subteran e o grota antica cu puterile mistice ale zeilor pagani stocate in cristale care asteapta sa intre in noi trupuri sa creeze o trupa de super-eroi balcanici?... Just saying... Maybe we should look into it...

    RăspundețiȘtergere