vineri, aprilie 1

Enough is enough. Ciudatu' la capat de drum.

Dorim sa spunem publicului ca ne-au facut foarte fericiti.

Chiar daca au esuat in a ne da cate afisari meritam si au dat urlete absolut plicticoase.


Ciudatii s-au adunat aseara, si dupa multe nemultumiri exprimate, am hotarat cu totii ca e momentul sa incheiem experimentul care este ciudatul dinauntru.

Dar sa nu va inchipuitzi o secunda ca motivul e altul decat incompetentza astorlalti.



Ii uram lui Lycu mult succes in cariera solo pe care spune ca a hotarat sa o urmeze si poate vom pune pe blog link la noul lui proiect.

Hope he breaks a leg. Litterally.



Ne-a facut placere,

-Ciudatii, pentru ultima data

14 comentarii:

  1. Păcat mă... Da' lasă că găsesc eo o comunitate mai mare, că aici n-am putut trollui cum trebuie.. :)

    ... da, da... la loc de odihnă, cu pace și verdeață...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wtf, v-ați întîlnit fără mine? Pe mine nu m-ați anunțat?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dave: Da-te dreaq ca esti cel mai mare bulangiu. Tu ai spart trupa asta! Si tu Skipane esti pe locul 2!

    RăspundețiȘtergere
  4. Skipane, stii foarte bine de ce nu era cazul sa te chemam, nu incepe aici. Iar Lycu, tu vezi-ti de mizeria ta de blog de artist individual.

    RăspundețiȘtergere
  5. bă... azi e întâi aprilie. Eo zic că nu se întamplă nimic... :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lycu: Cum adică băh, noi am spart gașca? Cine și-a angajat manager privat măh, ARTISTULE! Fi-ți-ar arta să-ți fie, și ție și lu' manageru' ăla al tău de 2parale. Duceți-vă băh, să faceți bani, că atîta știți!

    @Dave: Cum adică măh, am io o problemă cu drogurile? Ce tot nu înțelegi, așa mă exprim eu mai bine, cînd sunt spart - nu sînt dependent, le folosesc doar pentru muzică. Da' nici nu m-aș aștepta de la un etatist ca tine să înțeleagă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bah decat sa mai asculte lumea ce frustrari aveti voi mai bine stay tunned pentru noul meu single:

    Project Licu' - Pry me Open - o sa fie un fel de electro-minimal-trance-funk-alternative.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai.. Asta devine chiar mai tare ca The Canterbury Distribution... :)) Drama... Comedy... Over art.... Observ ca sunt cam singurul care a facut ceva serios azi... M-a pus dracu sa fac release la video tocmai azi...

    RăspundețiȘtergere
  9. skipane, daca te mai lauzi cum bagi tu dava, nu mai pupi nimic de la mine. Te las pe exu lu' Spider-man si pe speedu de la Batman.

    S-a-nteles?

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai cat am putut sa rad cand a pus Batz kryptonita in speedu pt Kent.

    RăspundețiȘtergere
  11. @dave: da mă.. eram mici și proști pe vremea aia... ce vremuri, ce vremuri!

    RăspundețiȘtergere