duminică, aprilie 3

Stalagmite si Stalactite

Ma hotarasc sa iau metro-ul spre casa. Intru in statia Piata Romana. Observ ca in statia de metrou sunt multe baltoci. Ma gandesc ca este foarte ciudat, avand in vedere faptul ca nu ploua afara si nu este zapada sau gheatza absolut deloc. Ma duc spre peron unde observ formarea unor mici stalagmite pe tavanul statei si pe langa sinele de metrou. In punctul respectiv imi dau seama ca am mai vazut stalagtite prin statii de metrou si balti inexplicabile. 


Imi dau seama ca tot timpul sunt balti pe la statia Romana. What the fuck? Nimeni nu e ingrijorat de chestia asta? Nu e periculos? Nu afecteaza structura de rezistenta a statiilor de metrou? De unde curge apa? E o tzeava sparta? E vreun izvor foarte aproape de suprafata? Vine cumva din Dambovita?

Toate aceste intrebari imi suna prin cap, in timp ce raman perplex in fata acestui fenomen Metrorex-ual. 

Daca ma poate cineva lamurii as fi foarte rescunoscator!

4 comentarii:

  1. Ianku D. Hoodenoara4 aprilie 2011 la 16:00

    Prehistoric art?

    RăspundețiȘtergere
  2. e pamant nisipos si curge pipi de la oamenii prost crescuti care fac pipi langa coltu lu teleViziunea OTV.

    pipi are o concentratie mare de minerale care se depun/compun intr-un compus solid care, din cate imi dau eu seama, incearca sa imite chiar natura obiectului din care s-a nascut.

    Altfel nu-mi explic de ce picura din varf...

    RăspundețiȘtergere