joi, aprilie 14

Chain Rant 1

Vai de capu' meu - aeropoartele, si mai ales Taromu', trebuie neaparat sa "get with the times". E aiurea rau sa nu mai faci check-in pasagerului cu o ora inainte de decolare. In plus, am vazut stafful unui aeroport facand o mica criza de isterie cand au vazut un tip tragand intr-o zona no-smoking dintr-o (perfect legitima) tigare electrica.



Care tigare electrica, asa cum era normal, e clar prima dintr-o serie de solutii generate nu de legile stupide ale statului, ci de nevoile oamenilor. Deja au inceput tampitzii sa se ia de si de astea, evident, ca doar nu vrem sa se lase oamenii de fumat, ca se supara lobby-istii firmelor de tigari de pe la Parlamentu' UE.

Pe care Parlament UE tocmai l-am vizitat, si desi e plin de baieti destepti si cititi, pare a duhni a un nivel de suficienta si "relaxare ocupata" adaaaanc afundata in "cultura compromisului". Toata lumea e asa ocupata sa determine ce lege e bine sa dea, ca tind sa uite sa se intrebe daca ar trebui sa dea legi. Da, fac ce legisleaza Romania mai degraba mai bun mai putin stupid p'n directive et company, dar si legitimeaza in mod aproape absolut cultura "reglemetarii a tot". Asa ca se agita toti ca 'ntr-un musuroi de oameni destepti teleghidati, coridoarele impunatoare umplute de poc-poc-poc-ul tocurilor.

Care tocuri, m-am hotarat eu, ca asa cum sunt facute pentru femei si purtate in zilele noastre, sunt exact, dar exact - copite. Daca scoate sunet de pas de bovina, se chinue sa se deplaseze ca o bovina si e acoperit piele de bovina, ce e? Serios. Un pic de gust. Exista tocuri mai discrete, pardoxul fiind ca cele mai inalte fufe europene poarta cele mai inalte si kitschoase tocuri. Tocuri asalungi si kitschoase ca-s mai periculoase decat orice briceag intr-un aeroport.

2 comentarii:

  1. Il vrem pe Skipanu! Ski-pa-nu! Ski-pa-nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu azi am fost prin 2 avioane; mi'au verificat ghiozdanul doar la Otopeni. Mi'au scos tableta grafica, cartea de animatie, moleskine-ul, aparatul foto si cutia cu pensule si le'au bagat din nou prin raze X. Nu mi'au retinut nimic din astea. "Ia'l, ma, si p'asta si verifica'l" (you know, ca sa se vada ca muncim).

    Morala:
    In cutia cu pensule aveam briceagul cu care imi ascut creioanele.

    RăspundețiȘtergere