vineri, aprilie 8

Za most puuurfect of days!

- Zi-mi ce vrei, omule! Caci tu esti cel ce m-a prins si vointa ta e porunca. Orice imi sta in putinta - sa ridic munti, sa iti dau regate, sa creez pace si razboi, sa iti dezleg misterele femeii - de gasesti ceva ce nu pot sa-ti ofer imi tai limba si-mi scot ochii cu ea.
- Vreau sa functioneze eficient birocratia in Romania, pestisorule.
- ... Thadicu' dracu!

Daca nu gaseste cineva (repede) Pestisorul de Aur v2.0 nu vad cum o sa putem sa mai traim pe meleagurile noastre mioritice.

Dimineata la ora 6:00 ma scol din pat sa-mi fac bagajul pe care nu l-am facut aseara - mi-e cam somn dar in cateva ore o sa dorm linistit pe avion in drum spre Bratislava. Savurez o portie de iaurt cu zahar (mmm.. scrantz, scrantz) si plec spre cursul de dans care se termina (cu mine fierbinte, transpirat si stresat) la 10.
Imi cumpar un strudel cu mere si ma gandesc ce bun ar fi fost asta acum 2 zile la seminarul meu de penal - criminali - pedepse - cazier - fuck plec cu minori din tara pe numele meu si nu mi-am scos cazierul!

E ok... ma calmez... e 10:21 - avionul pleaca la 13:40 - am timp. Il sun pe unchimiu si-i explic situatia: trebuie sa ajung la Ploiesti, sa-mi scot cazierul si inapoi la otopeni pana la 13:10 - atunci se inchide check-in -ul. Ajung la el la 10:53  la 11:50 ajungem in Ploiesti. Aflu intre timp ca nu se gasesc timbre fiscale in tot orasul - e criza de o saptamana. Ma duc la Administratie sa intreb ce fac in cazul asta:

- Eu trebuie sa imi scot cazier ca sa plec din tara si-mi trebuie timbru fiscal - nu se gasesc deloc!
- Ah stim.. pai nu se mai gasesc de o saptamana
- Pai cum facem? Pot sa scot fara timbru?
- Nu.
- Vreti sa spuneti ca se blocheaza pur si simplu tot si ca orice as face nu pot sa scot cazier?
- Da. Urmatorul va rog!  

Plec tampit inspre politie. Imi pun ultimele ramasite de speranta in sarmul meu personal si acei 20 de lei pe care ii am in buzunar. Ma rog la Zeul Norocului Chior sa functioneze.
Se intampla ca mai aveau la politie (in mod ciudat) cateva timbre fiscale. Reusesc sa le procur. Mi se da cazierul. E 12:17 si reusesc sa ajung la otopeni la 13:09. Primesc chiar si un masaj anti-stres de la un malac pentru ca am fermoare de metal din cauza carora poarta magica face bip-bip-bip. Se concentreaza mult pe pulpele mele. Intru totusi cu ditamai flaconul de gel si un cutitas in ghiozdan.

            
One of those days   

5 comentarii:

  1. nimic depasind sarmul si priceperea americanilor in a depista si inspecta bagajele "dubiosilor"...

    RăspundețiȘtergere
  2. da' să mai scrie și Schipanu, că el scrie cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. karma....eu ti-am mai spus dar nu vrei sa ma crezi...daca nu pt ceva ce ai facut pt ceva ce in mod sigur vei face in viitorul apropiat [sugerez sa ai grija daca vrei ca avionul ala sa aterizeze ok inapoi in tara, nu de alta dar nu vei fi singu la bordul lui]

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare karma asta... daca din cauza mea se blocheaza totu' in Ploiesti cred ca cineva acolo sus crede ca-s cam important...

    RăspundețiȘtergere